neděle 13. října 2013

Zklidňující zázrak s Aloe Vera

Krásný nedělní večer!

I dnes budu pokračovat v recenzích, ale dnešní recenze bude na výrobek, který jsem do plánu recenzí nezařadila. Původně měla být recenze na sametové tlapky díky krémům na ruce od Farmony, ale včera jsem náhodou vyzkoušela báječný tělový krém, takže vás o svoje dojmy nemohu připravit ;) Ale nezoufejte, o recenzi na krémy na ruce nepřijdete, budou příště :)


Při tom všem vysvětlování bych málem zapomněla zmínit, o čem je tato recenze, je o tělovém krému s Aloe Vera od španělské firmy Instituto Espaňol (distributorem této značky je Elysse Natural Cosmetics - info zde).


Báječný krém
Proč si myslím, že si tento krém zaslouží vaši pozornost? Protože je opravdu báječný! To bylo tak, včera jsem se sprchovala a přitom jsem si oholila nožky, na tom přece není nic zvláštního a ne není. Uběhla čtvrt hodina a já si sušila vlasy, při tom mě ale moje čerstvě oholené nohy začaly neuvěřitelně štípat, pálit a svědět! Bylo to k nevydržení! V tom jsem si vzpomněla, že jsem si na veletrhu kupovala mini balení krému s Aloe Vera, o kterém mě paní prodejkyně říkala, že je hojivý a perfektně se hodí právě po holení. Byla jsem zoufalá, takže jsem nezaváhala a oholené nožky natřela. Uběhla další čtvrt hodina a já se chystala do postele (což je v 1 hodinu v noci celkem i logické) a najednou jsem si všimla toho podstatného. Oholené nohy mě neštípou, oholené nohy mě nepálí, nesvědí! Zatímco valná většina krémů, které na nohy použiju po holení, stav nezlepší, naopak často ještě zhorší, tento ne! 

Takže chápete, že jsem z něj právem nadšená a o své nadšení jsem se musela podělit.

O účincích jsme si už řekli, přejděme k samotnému krému.

Co mě na první pohled zaujalo, byl krásně světle zeleňoučký obal. 



Krém je zelený nejen na obalu, ale nazelenalou barvičku má krém samotný.



zadní strana obalu


složení

Konzistence je lehká, ale pořád krémová, vsakuje se za chviličku a nemáte pocit ani mastnoty, ani nepříjemného povlaku. 




Ale co mě okamžitě upoutalo (tedy především moje vybíravé čichové buňky) je vůně! Neuvěřitelné lehká a svěží! Já teda nevím, jak voní aloe vera, měli jsme ji sice doma (teď ji má máma v práci, páč toho doma máme moc), ale nikdy jsem si nevšimla, že by nějak závratně voněla, to jako aloe vera džus je něco jiného, ale i tam není jedinou součástí jen aloe. Voní podobně jak, aloe vera sprcháč o YR, ale tak nějak líp: D 

Co mě ještě zaujalo, je informace, že tato kosmetika není testována na zvířatech, ale dermatologicky a je vhodná pro všechny členy rodiny, včetně dětí (info tady).


Škoda, že jsem si na veletrhu nekoupila plné balení, ale nechtělo se mi s butelou 400 ml tahat. Ale zjistila jsem skvělou informaci, že se dá kosmetika Instituto Espaňol koupit i v Brně

Řada Aloe Vera Instituto Espaňol obsahuje kromě tělových krémů i sprchový gel, tělové mléko a tělový olej. V nabídce jsou i produktové řady: Atopická řada; Dětská; Mléčná řada s proteiny; Ovesná řada; Urea řada; Vitaminová řada a pleťové krémy - proti vráskám, hydratační a s hlemýždím extraktem.

Většinou od tělových krémů moc neočekávám, ještě se nenašel takový, ze kterého bych se posadila na zadek, a zvláště po prvním použití, ale klobouk dolů, tento k tomu má dobře našlápnuto.

Mějte se krásně a pro dnešek pááá

L. 

4 komentáře:

  1. Leni, to zní super! To bych po holení měla koupit mamce, i když ta má problémy i s věcma na holení. Je fakt, že Aloe vera už jsem měla v různých kvalitách a v různých provedeních, vnitřně i zvenku a nikdy nezklamala:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci děkuji za komentář :)
      Já se právě drbu po většině krémů, takže tohle mi fakt moc pomohlo, ještě je dobrý Aloe Vera gel od LR, ten mi kdysi krásně vyléčil at. ekzém. Aloe Vera bude asi opravdu opomíjený zázrak :)

      Vymazat
  2. Bohužel Aloe je ve složení daleko- bude jí méně než 1%. Věřím, že hezký voní, protože parfém je veprostřed. Má dráždivé vonné látky jako Geraniol, Linool atd... takže po holení bych to nedoporučovala. Zelenou barvu dělají ty barviva na konci složení. Je spousta kvalitnějších krémů s Aloe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že kosmetika je natolik subjektivní, že se to takto hodnotit nedá. Každý musí vyzkoušet, co mu pomáhá a co ne. A tohle je jediný krém, který mě po 14 letech holení nohou neštípe, nedráždí a po čem mě kůže nesvědí tak, že bych si ji rozškrábala. Pokud je krém funkční a danému člověku vyhovuje, tak není složení zas tak podstatné. Někomu pomáhá obyčejná vazelína, někomu sádlo nebo obyčejný kuchyňský oliváč. Mě po holení sedlo tohle :)
      L.

      Vymazat