pondělí 11. listopadu 2013

Slimfox, Bioline a 24.7 Natural Balance

Krásného svatého Martina!

Sníh nám sice asi nepřinese, ale jako tradičně přinesl skvělé mladé Svatomartinské víno. Já vám sice Svatomartinské víno nenesu, ale přináším vám tento článek o akci studia Slimfox, kde byla v sobotu 9.11 představena novinka 24.7 Natural Balance LUX od kosmetické značky Bioline Jató.

Jak už jsem zmínila včera, na akci jsem nebyla pozvaná jako blogerka, ale jako zákaznici, mi mailem přišla pozvánka a já si řekla, že by to mohlo být fajn :)
V sobotu jsem tedy zavítala do příjemného prostředí brněnské kavárny Savoy na Jakubském náměstí. Hned po příchodu jsem dostala lísteček s číslem do tomboly a malou pozornost v podobě dárkové taštičky, která obsahovala katalog výrobků Bioline Jató, nabídku ošetření v Salonu Slimfox, materiály o ošetření 24.7 Natural Balance, roztomilé zrcátko s logem salonu Slimfox a vzorečky 24.7 Natural Balance na vyzkoušení na doma. A poukaz na kávu zdarma z Caffe Savoy.



Po zahájení, kde nás přivítala paní Eva Kroulíková, nám bylo představeno nové ošetření 24.7 Natural Balance LUX a proběhlo losování o toto kosmetické ošetření, které bylo prováděno přímo na místě. Cílem bylo, abychom viděly, jak ošetření probíhá, a jaké výrobky jsou při tomto ošetření používány. Zatímco každý výrobek nám podrobně popsala paní zástupkyně kosmetiky Bioline, tak paní kosmetička Renata Ochránková, prováděla ošetření na vylosované výherkyni. Každý další krok ošetření, nám nejen byl popsaný, včetně použitých výrobků a jejich účinných látek, ale každá z nás si mohla výrobek na místě vyzkoušet. Což bylo opravdu moc příjemné, nejen protože všechny výrobky moc krásně voní :) To vše se šálkem výtečné kávy a kouskem skvělého dortu.

A co vlastně ošetření 24.7 Natural Balance obsahuje?
(tento text pochází ze stránek studia Slimfox - zde)

• uvítací rituál Welcome Touch
čištění pleti odličovačem Aqua Floral s bezem černým a hlohem
• exfoliace inovativním peelingem Phyto Duo s enzymy z ananasu a papáji a výtažky z meruňkových jader
čištění pleti ultrazvukem
• aplikace pleťové vody Aqua Fruits s extrakty z malin a třešní, podporuje hydrataci pleti
• nanesení a zapracování beauty séra s vitaminem C + E a pro-vitamínem B5 (koncentrát z šípkové růže a pelyňku)
• masáž obličeje a dekoltu Caresse
• aplikace gelové masky O2 Mineral s extrakty z bukových pupenů a z řeřichy. Maska reguluje přirozenou hladinu kyslíku a minerálů. Zapracováno kapacitní radiofrekvencí (20 minut).
• tonizace pleti pleťovou vodou Aqua Fruits s extrakty z malin a třešní
• nanesení závěrečného krému Mineral C + E
• péče o ruce: energizující peeling na ruce s obsahem rýžových zrn, rýžovým mlékem a medem. Masáž rukou konceptem ABC BODY, zábal rukou krémem REMEDY s výtažkem z okurek, citrónu v kombinaci s kyselinou citrónovou, která zmírňuje výskyt tmavých skvrnek na rukou.
úpravu obočí a závěrečnalíčení (make-up a tvářenka)
• doba ošetření přibližně 105 minut

Na závěr bylo losování bohaté tomboly. Ceny byly příjemné, na výherkyně čekala pozornost od s kosmetiky Lily Lolo. Těchto balíčků bylo tuším, že aspoň 6 a hlavní výhra byla sada kosmetiky 24.7 Natural Balance pro domácíči.
Na mě se s číslem 24 také usmálo štěstí a vyhrála jsem tento krásný lesk a neméně krásný štětec Lily Lolo. Což mi udělalo opravdu velkou radost, protože po nějakém štětci Lily Lolo jsem už dlouho pokukovala :D




Fotky z akce vlastní nemám, ono by to bylo krapet složitěí s písemnými souhlasy všech osob na fotkách a uveřejňovat jakékoli fotografie bez jejich souhlasu nechci a ani nemůžu. Ale fotky si brzy budete moci prohlédnout na facebooku salonu Slimfox.

Já se pro dnešek už loučím a těším se do postele, že si nechám zdát o krásném ošetření ve studiu Slimfox nebo o výborném Svatomartinském víně :)
L.


1 komentář:

  1. Ahoj, děkuju, Ty máš taky moc pěkný blog a odebírat budu ráda :)

    OdpovědětVymazat