neděle 15. prosince 2013

Kosmetika Instituto Espaňol a recenze

Krásný večer!

Dlouho tu nebyl žádný článek, to víte vánoce :) Takže to musím náležitě napravit.

Dnešní post je o kosmetice Instituto Espaňol, o jejímž tělovém krému s Aloe vera jsem už jednou psala tady. Recenze je zároveň tak trochu rest, který bych tímto chtěla splnit. Článek jsem plánovala do konce listopadu, ale nejprve jsem byla nemocná, takže jsem žádný výrobek netestovala a pak jsem toho měla hodně a do toho vánoce! Takže jsem nestihla všechno pečlivě vyzkoušet a já nechci psát o něčem, co nemám vyzkoušené a otestované. Takže jsem všechno nejprve musela poctivě vyzkoušet.

Nebudu mlžit a říkám to na rovinu, tato recenze je sponzorovaná a výrobky mi byly zaslány zdarma za účelem recenze, což mě však v žádném případě v mém úsudku nijak neovlivnilo a píšu svoje pocity a dojmy takové, jaké skutečně jsou.

Tímto bych ráda poděkovala paní Elišce Piknerové, obchodní ředitelce Elysse za poskytnutí výrobků k recenzi. Děkuji!

Co jsem dostala k testování? 2 malá balení tělových krémů Instituto Espaňol a 5 vzorečků: 3 vzorečky sprchových gelů - Avena ovesný sprchový gel, Aloe vera sprchový gel a Milk cream sprchový gel. 2 vzorečky krémů - hydratační10% Urea a tělové mléko Atópicas pro atopickou pokožku. A samozřejmě nesmíme zapomenout na katalog produktů.



Tak a co budeme recenzovat, zatím jsem vyzkoušela oba tělové krémy a 3 vzorečky sprchových gelů. Zbývající vzorečky (viz fotka) čekají na vhodnou příležitost (což jako člověk potýkající se čas od času s atopickým ekzémem, nebude moc dlouhá doba).




Sprchové gely

Společné znaky: Nejprve bych začala konzistencí, ta je u všech naprosto stejná, takže by bylo zbytečné je u každého zvláště vypisovat. Konzistence je krémově tekutá. Všechny 3 dobře pění, při použití na mycí houbu vzoreček vydrží na 2-3 umytíVšechny vzorečky jsou o obsahu 10 ml.



Vůně a barva:
Tak tady se dostáváme k tomu, co sprchové gely odlišuje, je to vůně, každý voní jinak a barva.




Aloe Vera - aloe vera sprchový gel voní naprosto stejně, jako tělový krém, ale trochu výrazněji, ano jedná se o stejnou vůni, ale přijde mi, že vůně je intenzivněí, ale možná je to také tím, že sprchové gely při používání voní ;) Málem bych vám neřekla, jak voní, po aloe vera překvapivě, je to taková ta svěží zelená vůně, ale ne chemická. Hodně mi to připomíná právě rozřízlý kousek aloe vera. Gel má barvu světle zelenou.

Avena ovesná řada - tento sprchový gel má zvláštní pudrovou vůni, je to typ vůně jako třeba u Ziaji kozím krému na ruce, ale rozhodně se nejedná o totožné vůně. Vůni jsem ze začátku nedovedla k ničemu přiřadit, je taková netypická, ale moc příjemná. Gel je zabarvený do béžova.

Milk cream mléčné proteiny - velmi příjemná a svěží vůně, což jsem zprvu nečekala. Svěží a nevtíravá, podobně jako obilný sprchový gel, se vůně špatně někam zařazuje. Gel má bílou barvu.

Rozdíly:

Aloe vera sprchový gel mi přijde hodně jemný i bez použití krému je pokožka hydratovaná, Milk cream i Avena ovesný mi přijdou trošku výživněí, ale ne moc.

Účinky:

Sprchový gel obecně, se strašně špatně popisuje. Všechny tři vzorky velmi dobře pění, dobře myjí, nezanechávají na kůži nepříjemný lepivý pocit, jen příjemnou vůni. Ze všech jsem po umytí měla příjemný pocit, a to i kvůli tomu, že nevysušují, alespoň ne jako běžné sprchové gely. Moje suchá kůže nepotřebovala hned po umytí promastit, což považuji za plus.

Jak hodnotím sprchové gely celkově?
Velmi dobře, určitě stojí za bližší prozkoumání a za koupi.

Krémy

Testovala jsem dvě malá balení tělových krémů:

Avena krém z ovesné řady a Milk cream s mléčnými proteiny
Společné znaky: Stejně jako u sprchových gelů bych začala tím, co mají společné, takže je to balení 50 ml, které je rozdílné jen barvou a štítkem. Jedná se o dózičku z plastu, se šroubovacím uzávěrem.



Barva: zatímco u krému s Aloe vera, je barva jemně zelenkavá, tak tady je u obou krémů barva čistě bílá, jako napadaný sníh nebo zrovna ušlehaná šlehačka.




Účinky a konzistence

Nejprve jsem si myslela, že jsou oba krémy stejné, jak konzistencí, tak účinky, ale spletla jsem se. Avena z ovesné řady je trochu hutněí a připadá mi, že o kapičku výživněí, než Milk cream, který je takový nadýchaný a lehoučký. I složení obou krémů je jiné, což můžete porovnat na fotce.



Oba krémy nejsou mastné, ale i přesto pokožku krásně vyživí, rychle se vstřebávají a nemáte po nich pocit ani mastnoty, ale ani toho, že by vám na kůži něco zůstalo. Po použití je pokožka jemná a vláčná, to mi vydrželo do dalšího umytí, tedy po druhého dne do večera. Kůže nepne, nejsou na ní suché šupinky, nesvědí, oba krémy jsem použila i po holení a výsledek byl velmi dobrý. Sice ne stejný, jako s krémem s Aloe vera, ale i tak velmi dobrý.

Pokud bych měla srovnat oba krémy, o něco lepší mi přijde krém s mléčnými proteiny, ale jen malinko. Jinak mi krémy co se účinků týče, přijdou hodně podobné.

Hodnocení



Kolik by získaly krémy kometek?

Tělový krém Avena z ovesné řady

4 kometky z 5 možných




Tělový krém Milk cream s mléčnými proteiny

5 kometek z 5 možných




Tak to je ode mě pro dnešek vše

Mějte se krásně a brzo pá

L.

8 komentářů:

  1. Rada by som vyskusala telový krém

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, to je kosmetických dobrot. Myslím, že už jsem o značce někdy četla, ale ne tak detailně. Takže díky a krásnéééé svátky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kosmetické dobroty jsou ty nejlepší a ještě po nich nepřibereš ;)
      Tobě taky krásné svátky Luc :-)

      Vymazat
  3. Vyzerá to veľmi dobre, asi si skúsim tiež niečo objednať :-) Ďakujem za tip...

    Silvestrovský Giveaway na Papi Lapi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato kosmetika mě mile překvapila, určitě stojí za vyzkoušení :)

      Vymazat
  4. o této kosmetice jsem ještě neslyšela, zase jsem o trochu chytřejší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já do veletrhu v Letňanech taky ne :) a o to příjemnější bylo se s ní seznámit :)

      Vymazat